środa, 8 sierpnia 2012

Coś mi tu brakuje....


4 komentarze:

  1. Nas?! :D Jesteś Kochana!
    Nam Ciebie też! I wina i śpiewu! :D

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuupeer! Piękne miejsce na odpoczynek. To ma być zagadka ? :) Wczasowiczów mi brakuje i wina i śpiewu też :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani jesteście :) Niby nie zagadka...oglądnęłam ten pokaz slajdów i mnie zastanowiło...życia brakuje, życia :) Wśród tych traw powinny już paść się alpaczki , kozuchy kłamczuchy i choć jeden konik...było by to dopełnieniem mojej wizji tego miejsca. Na razie jest cisza, spokój, można odetchnąć pełną piersią i zamknąwszy oczy kontemplować świat przyrody. Ale na ten rok już nie damy rady....fizycznie doba ma za mało godzin. A my juz po połowie...to i siły coraz wątlejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko zależy czego się szuka :) czego oczekuje :)
    Tak naprawdę miejsce to ludzie i od Was wszystko zależy a zwierzątka to tylko dopełnienie .
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń